vrijdag 4 mei 2012

GIRL POWER

 Ik heb deze vanaf het moment dat ik haar zag al leuk gevonden. Ik vind haar vuile knietjes zo leuk gemaakt..hihi. Ik zag haar gelijk al op dat houten "muurtje"zitten.Ik had er nog even problemen mee om de kaart goed af te maken, maar ik geloof dat het toch redelijk goed gelukt is.
 Dit is de binnenkant. Dat plakbijtje...ik weet niet meer waar ik die vandaan heb...ik veel spullen al best wel lang in huis.En hieronder de achterkant...heel simpel, maar je kan dus wel zien dat hij zelf gemaakt is.
Bedankt voor het bezoekje aan m'n blog, en hoop jullie snel weer te zien.
By the moment i saw her. i was in love...I made her knees dirty...i love it.I immediately saw her sitting on that bench.I did have some problems to finish the card, but i believe it worked well.
This Handmade stamp...i put it on all my cards, so you can see it's handmade.
Well, thanks for visiting and hope to see you soon.

1 opmerking:

  1. Erg leuk de combi van stoere meid en de bloemen.
    Helemaal geslaagd!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen