donderdag 24 mei 2012

Zoals jullie kunnen zien, heb ik weer aardig wat plaatjes gekleurd. Ik zit nl thuis met een verstuikte voet. Onze hond Bobbi heeft mij, terwijl ze aan het spelen was met een andere hond, omver gelopen.
En ja,  als je 18 kilo ongezien tegen je benen aan geslingerd krijgt, hou je dat niet tegen. Dus daar lag ik....ben nog wel naar huis gestrompeld, maar thuis begon het echt goed zeer te doen. Hup, onder de koude kraan en s'avonds toch nog maar even naar de huisartsenpost. Niet dat dat veel voorstelt, want hij voelt een beetje ,laat je op je tenen staan, en zegt dan dat 'ie niet vermoed dat het is gebroken. En naar huis kan je weer.
Het is nu aardig blauw aan het worden en gelukkig kan ik er al iets beter op lopen. Hoop toch wel dat het gauw over is, want je bent echt aan huis gebonden zo.
Kan wel een hoop kaarten maken zo.....



As you can see, i have colored many Tilda's. I'm stuck at home with a sprained foot. Our dog Bobbi was playing with another dog, when she bumped into me.I didn't see it coming, she came from behind.
And she weighs 18 kilo's.....so, there i was on the floor. I stumbeld home, but with a lot of pain.
Later that evening i still went to the hospital, but it wasn't broken they said. Now it turned blue , but the walking go's a little bit better. But hopefully it soon will be much better, i hate it to stay at home.
But...i can make a lot of cards this way.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten