dinsdag 13 november 2012

WISHING YOU....

Hier weer een verjaardagskaartje van mij. Ik had dit plaatje al weer een poosje liggen en dacht dat ik er nu maar eens wat mee moest doen.
Wil mijn zus Yvon trouwens bedanken voor het noemen van mijn naam in een berichtje op haar blog...ik heb er gelijk weer een volger bij...bedankt Jeanette..

 
 
Ik heb dit keer niet opgeschreven van wie het papier is en alles....volgende keer meer geluk...haha
 
Tot een volgend kaartje....

 So..here another birthday card of me. It,s a picture that was in my posesion for a while, so now was the time to do something with it...
I want to thank my sister Yvon by the way for meantioning my name on her blog. I have got another follower!! Yeahh !! Thanks Jeanette.

                                          Till the next card......

1 opmerking:

  1. Hé tienus, dat heb je weer mooi gemaakt meid. Erug leuk kaartje weer geworden. Ik hoop maar dat er nog meer meiden bij je komen kijken en volger worden.
    Even over volgende week vrijdag, gaan we nog??
    Heb er echt wel zin in, als mijn koppie het toelaat.
    Groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen