zaterdag 9 maart 2013

EFFIES WEG

Hallo iedereen ,  ik heb gezien dat ik er twee nieuwe volgers bij heb......ik ben blij !  Van harte welkom en ik hoop dat jullie veel plezier mogen beleven aan m,n blog en dat jullie misschien ook wel wat inspiratie op kunnen doen van mijn creaties.




Ik wilde ook gelijk maar even kwijt dat ik een weekje bij m,n goede vriendin Jacky aan het logeren ben ( en ja , die is toevalligerwijs net volger geworden ) en dat jullie mij dus even een weekje moeten missen . Ik was vanmorgen nog wel aan een kaart begonnen maar kreeg hem niet op tijd af om foto's van te maken en die dan via haar computer op het blog te zetten.

Ik hoop jullie over een week weer tegen te komen met die ( dan wel ) afgemaakte kaart.  Hij was wel heel leuk aan het worden....nieuwsgierig????? DAN moet je over een weekje weer langskomen....


Goed weekend iedereen en tot gauw..............

3 opmerkingen:

  1. tot over een week en heel veel plezier!!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,

    Veel plezier bij je vriendin.
    Ik kom over een weekje weer een kijkje bij je nemen.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Martine, geniet lekker van je weekje, je kaartje loopt niet weg, we houden het tegoed, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen