donderdag 21 maart 2013

WISH YOU WHERE HERE......

 
Nou , he he....ik heb de tijd om jullie mijn nieuwe kaart te laten zien. Ik kon hem vanmorgen pas af maken , ik was gister wel vrij maar werd om half  9  s'ochtends uit m,n bed gebeld om een zieke collega te vervangen .  Ik heb trouwens een heerlijk weekje gehad , lekker niks doen maar wel zo nu en dan iets leuks doen . Op dinsdag knutselen met 2 nichtjes en een neefje , en ja , dan is het handig en leuk dat ook tante Martine er is om te helpen....
 
Maar...wat vinden jullie van m,n kaart? Ik heb de hartjes op d,r lijf nog extra ingekleurd met rode stift , komen ze lekker goed uit , vind je niet ? Ik heb ook trouwens weer veel Tilda's gekleurd .
Vooral voor de paaskaarten ,  moet er toch nog wel wat maken . Dus die komen jullie vast nog wel tegen ....heb al weer veel ideetjes in m,n hoofd .
 
 
 

Hier dan nog een geheel van de kaart , zie je haar nog van wat andere kanten . Die open blauwe bloemetjes komt van een tak die ik heb gekocht bij de Wibra . Als je ze daar individueel afknipt kan je ze zo op je kaart plakken . Plakparels komen bij de Action vandaan , de strikjes bij de Xenos , maar waar het lint met de tekst vandaan komt......De hartjes komen trouwens ook bij de Xenos vandaan , met de kerst heb ik die gekocht , ze zitten in een flesje .
Weer ingekleurd met de Derwent potloden.







Ik ga nu m,n nieuwe Magnolia - ink uitpluizen....kreeg hem gister binnen. Ik bestel deze trouwens iedere keer bij http://www.ge-we.nl/ .

Bedankt voor het langs komen en tot een volgend kaartje..........

3 opmerkingen:

  1. Wauw Martine, wat een onwijs leuk kaartje, prachtig geheel!

    Lieve groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom ogen tekort om te genieten van je prachtige kaart,KLASSE!!!


    gr Antoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Martine,

    Wat is deze kaart mooi meid wat heb je dat leuk gedaan met al die hartjes en je kleurwerk vind ik prachtig super hoor.
    En wat fijn dat je het zo leuk heb gehad in je weekje dat doet een mens goed en nu wil ik ook die Paas kaarten zien ha ha.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen