donderdag 18 april 2013

LEUKE SPULLETJES...

 
Ik was vanmiddag bij de Witte Boekenmarkt...ik denk dat iedereen die wel kent....? Nu wist ik dat die zowiezo al hobby- spulletjes  verkochten , maar nu hebben ze een groot gedeelte van hun wand met nieuwe spulletjes behangen . Allemaal mooi op kleur , naast het zwart hangt nog rood en naast het blauw hangt nog bruin . Maar dit paste niet op de foto...haha . Ik heb er de glitter chipboard curls gekocht . Een heel mooi maatje voor op een kaart en dat voor maar 1. 99 !!
 
 
 
 
 
 
 
Ik heb die gezellige dame van de winkel beloofd dat ik dit op m,n blog zou zetten , en toen zei ze dat ik er gerust een foto van mocht maken .
Dus bij deze......

3 opmerkingen:

  1. erg leuk Martine, bedankt voor de tip, is dat dezelfde als boekenvoordeel?, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh jaaaaaa...... leukkkk ik ga er binnenkort weer ff heen bij ons in de buurt! Bedankt voor de mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Martine,
    Ja, leuk he..ze hebben ook bij ons een hele wand vol, met leuke spullen, Boekenvoordeel heet het hier...groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen