zondag 23 juni 2013

TILDA ALS CLOWN

 
Een hele goeie zondag allemaal....Eindelijk is dat hele benauwde weer over , ik kan daar toch echt niet tegen . Dan is het op je werk lekker koel en als je dan om ong . half zes weer buiten staat loop je gewoon tegen een muur van hitte op .
 
Hoe vinden jullie dit vrolijke kaartje ? In eerste instantie vond ik deze Tilda niet leuk . Ik wist totaal niet hoe ik haar moest kleuren en ben toen maar gaan kijken bij google- afbeeldingen . Dan kom je toch wel hele leuke afbeeldingen tegen . En zo af en toe ook wel weer een leuk blog om te volgen .
Ik had haar eerst op heel ander papier geplakt , veel meer stippel in verschillende kleurtjes , en streepjes in veel verschillende kleurtjes . Maar ik wist niet hoe ik haar af moest maken . Dus maar even gegoogeld . En daar zag ik een kaartje met dit rode streepje en dat had ik  nog in mijn collectie .
 
 
 
Al met al vind ik dit echt veel beter geworden dan m,n eerste "kaartje ". Het papier is van Rayher en het heet Red & White Dots & Stripes . Ik heb er gedeeltes van een stempel op gestempeld .Dan zitten er nog bloemen op van het Kruidvat en van Mulberry . O ja , en er zit ook nog een klein belletje op , gekocht bij de Hema .
 
 


De vlaggenlijn is van Lala- land crafts . Nog niet zo lang geleden gekocht bij Doe@ding . En hoe vinden jullie de binnenkant ?

En ze is ingekleurd met Derwent - potloden .



Bedankt voor het langskomen en tot een volgend kaartje maar weer........



3 opmerkingen:

  1. Gezellig kaartje! Tilda is toch wel een leukerdje hoor, maar kan me wel voorstellen dat het lastig is om haar te verwerken. Het is je goed gelukt!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Martine,

    Ik vind deze weer super leuk gemaakt zeg ik vond het ook een moeilijke stempel en heb haar niet gekocht maar je ziet wel leuke kaarten met deze stempel.
    Martine jij heb er een vrolijke kaart mee gemaakt.

    Lieve groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt en hij is supermooi!!! ik heb zitten genieten van alles wat er op te zien is!!

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen