zondag 9 februari 2014

EINDELIJK.......IK BEN ER WEER !!!!

Nou , he he , ik ben er weer . Zoals iemand mij geadviseerd heeft , heb ik Google chrome geinstalleerd . En ( met knikkende knieën ) gewacht of dat het lukte.....En ja hoor , hij staat erop !!!


Dit is de mdf bloem die ik gewonnen had ( voor de kerst al ) bij Let's get bizzee , er horen nog twee kleintjes bij , die moet ik nog versieren . Ik ga nu trouwens maar gelijk al de creaties erop zetten die ik niet kon plaatsen . Misschien nog niet met zoveel tekst en uitleg , maar dat komt dan wel met een aller allernieuw projekt .





Ik hoop dat jullie ze leuk vinden en ben benieuwd naar jullie commentaar ! 
Fijne zondag !!!




1 opmerking:

  1. Wauw supermooi
    En fijn dat je weer terug bent op de pc
    Ik heb ook een keer die problemen gehad en ben toen ook maar google chrome gaan installeren op advies
    Nog een fijne zondag
    Liefs Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen