maandag 20 oktober 2014

TWEE LIEFFIES VAN KAARTJES ........

Ik was gister op dreef met kaartjes maken....nou gaat dat zowiezo wel snel , ik doe nl. vaak op één dag veel plaatjes kleuren ( zit dan lekker in zo,n inkleurflow...) .

En ik had er gister ineens zin in om deze schatjes te maken . 







Het lieve olifantje is van Wild Rose Studio en de ( lange ) tekst is van Penny Black . Het bloemenpapier komt van een blok van de Action ( geweldige winkel , hebben vaak mooie blokken met papier ) en het wit is van een blok van de Boekenvoordeel . Het hartjespapier is trouwens van een blokje bij de Wibra . Ook daar kan ik vaak leuke dingetjes wegkapen voor m,n kaartjes.....
Dan zit er nog een label op van Magnolia .  Ik heb ze trouwens ingekleurd met m,n Faber Castells .








Hoop dat jullie hem weer leuk vinden en tot snel !!!

1 opmerking:

  1. Hello Martine!
    I#m sorry! I don't got an email from you! Please send it again! Or PM me on Facebook. You are the winner of shutter 22!

    Hugs,
    Diana Adamski

    BeantwoordenVerwijderen