donderdag 20 oktober 2016

MAKE A WISH........


Hallo iedereen , daar ben ik weer met een mooie kaart .

 Korte tijd geleden heb ik dit lieve meisje gekocht bij Doe@ding , ze is van Penny Black . O wacht....jullie denken...welk lief meisje...ik zie niks.... volgende foto........




Tadaa !!!! DIT lieve meisje dus . Zo leuk om te kleuren...met distress trouwens...
Ik heb het papier gebruikt van de Action . Van die langwerpige blokken met glitter , paste precies bij dit plaatje vond ik . Ik heb voor de kaart de ster-mal gebruikt van Dutchdoobadoo . En voordat ik hem ging beplakken heb ik er een lintje opgeplakt .Over de gehele achterkant . En in de vouw van de ster heb ik een sneetje gemaakt waar het lint dan precies door heen getrokken kan worden .
De grote bloem op de voorkant is van Studio Light ,van de Beautiful flowers-lijn .

Ook heb ik er een rietje opgeplakt waar ik wat lint omheen heb gewikkeld . En zitten er hartjes op van MFT , Bijbehorende de chocomelmok . (heb geen verpakking meer , dus kan je niet zeggen hoe hij heet) .



Op deze foto kan je goed zien dat ik de wensfles heb bewerkt met Mod podge "dimensial magic".
Dan krijg je zo'n glans dat het net lijkt of het glas is . Op de broek heb ik Wink of stella gedaan , sprookjes is glitter voor mij......



Nou , ik hoop dat jullie hem  , of eigenlijk haar , ook leuk vinden en dat jullie misschien een berichtje achterlaten . Vind ik altijd leuk om te lezen ......
De groetjes van mij........
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

1 opmerking:

  1. Heeeee, ik kan weer op je blog. Gelukkig maar.
    Wowwww, wat een mooie creaties toch weer, vooral ook dat mapje, schitterend. Maar goed, dat wist je al, hihihi.
    Knuffel, je zussie

    BeantwoordenVerwijderen