dinsdag 11 oktober 2016

TWEE VERJAARDAGSKAARTJES

En weer een post van mij......
Dit keer twee verjaardagskaartjes . Ze zijn alle twee voor mensen die net als ik op 20 september jarig zijn . De eerste is voor mijn nichtje , ze is 7 geworden , en de andere is voor onze hoofd dt-er Tiets .


Maar goed , eerst deze..... Ik heb de vlinderkaartmal van Dutchdoobadoo gebruikt . En er zo'n lief stempeltje in gemaakt van ...ik dacht Nellie Snellen . Ik gooi de verpakking altijd weg...moet het maar eens opzoeken op internet denk ik...





Ik heb het papier van de Action gebruikt . Leuk dit keer met een glittertje erop . Dan ook nog de bloemenmal van Joy gebruikt . En iedere keer als je hem in een andere kleur maakt krijg je een hele andere bloem.....zo leuk .




Hier nog het plaatje in een close up . Ik heb trouwens gekleurd met Distress inkt . En op de vleugels zit weer Wink of Stella .





   Hier nog de achterkant , leuke sticker er op zodat ze kunnen zien dat ie zelfgemaakt is... ;)






Hier kaartje nummer twee , voor Tiets . Was wel grappig om te horen dat zij op dezelfde dag jarig is als ik , alleen een jaar eerder .
Hier ook weer een mal van Dutchdoobadoo gebruikt , een label . Papier is van Galeria Papiru ( als ik het goed opschrijf...uit m,n hoofd) . Stempel is van wee Stamps , deze vind ik zò leuk . Bijna allemaal..... Er zit ook nog een stukje filmstrip op van Tim Holtz . Wat gaas , een stukje van een rietje en wat labeltjes .



Kijk....hier zie je er eentje . De tekst die er op zit is dacht ik van Studio Light .....van zo`n 3d vel . Ik moet toch maar gelijk een post maken , dan weet ik tenminste nog wat ik gebruikt heb...hihi .




Bloemen doen het natuurlijk altijd goed op een kaart of project . En als je ze dan ook nog een beetje ton sur ton houdt......is het helemaal een plaatje .



Dit was weer een post van mij en ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterliet...groetjes



 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

Geen opmerkingen:

Een reactie posten