woensdag 4 januari 2017

LITTLE BLUE BIRD

Hallo , daar ben ik weer met een blogpost .
Dit keer met een kaart die meedoet met de challenge bij Syta van Gelderen . Deze maand moet er een winters vogeltje op . Ik heb er meerdere maar dit vogeltje vloog er boven uit.....lol .
De vorm van de kaart is van Dutchdoobadoo....welke weet ik niet , ik bewaar de verpakking niet .
Ze gaan bij mij in een map . Ook hier zitten weer die mooie kerstroos op van Marianne Design....maar dan in het blauw . Ze zijn gemaakt van het papier van ScrapBerry`s .  Het woord HALLO is van Els Brigè . 


Hier nog even eentje van dichtbij . Ook heb ik er een stukje rietje bijgeplakt . En twee kraftlabeltjes .
En met een kleinere handpons de sneeuwsterretjes gemaakt .




Hier zie je kleine chipboard lettertjes die ik ooit gekocht heb bij de Action...in grote hoeveelheden !!! Altijd leuk en handig die lettertjes . Ik heb ze ook in iets groter en nog iets groter . Deze heb ik met clear inkt bewerkt en er dan wit embossingpoeder overheen gestrooid.....wèl 2 keer !




Hier onder nog de leuke wantjes van Dutchdoobadoo . De kraft blaadjes zijn ook van Dutchdoobadoo .

Dit was hem weer van mijn kant....ik wacht op jullie commentaar!!.....altijd zo leuk om te lezen !
Groetjes
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Martine ! Heel mooi vogeltje en de letters zijn erg mooi met de dubbele laag embossingpoeder !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een schitterende kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen