donderdag 12 januari 2017







Poezie-album


Deze keer heb ik een poezie album voor jullie......en nee, ik heb het niet fout geschreven....ik heb het express gedaan;) . Ik heb denk ik wel een hele maand achter m,n katten aan gelopen om mooie foto`s te maken. Ze werden gek van me!!! Heb je haar weer !! Hahaha


Ik moet wel zeggen dat ik meer foto`s had....maar kwam er al snel achter dat mijn doosje te smal was om alle foto`s te gebruiken . Jammer.....Maar het paste echt niet.....Dus maar gaan slopen en dit is er van over gebleven. Het is dus een doosje geworden met een label-album(pje)...




Hieronder zie je hoe ik het aan elkaar geplakt heb voordat ik hem ging beplakken . Aan èèn korte kant heb ik hem open gesneden en de zijkanten heb ik met ribbelpapier "opgevuld". Er daarna zwart papier overheen geplakt en zo heb je geen overloop. Voor de rest heb ik het papier van Studio Light gebruikt..."winter memories"en "sweet romance".



Ik heb op de zijkant het onwijs leuke washi tape met poezenkopjes gebruikt .



En als sluiting heb ik een melkflesje ( add-ie) gebruikt. Ik heb een gaatje door het karton gemaakt, en hier het flesje (half) doorheen geduwd...gelijk met wat lijm. Dan blijft ie gelijk goed plakken ! En dan aan de andere kant met een touwtje er door heen.

Dan zitten er bloemen op van Studio Light, een leuk rietje met pootjes, wat stukjes filmstrip en een kattenbelletje...


Dan hier onder het album. Het zijn drie grote zwarte labels geworden, vastgezet met een ring.
Ook hier weer een kattenbelletje er aan gehangen. Ik heb dus foto`s van m,n katten bij het Kruidvat geprint . Dat kan je makkelijk zelf doen...direct vanaf je telefoon of een stick. Ik heb de maat 7,3 x 5,2 genomen. Ik heb met de lettertjes van Tim Holtz de naam erbij geplakt. Ook heb ik er een paar van die geweldig leuke stempels van Marianne Design ( Karin Joan) bij geplakt. Ik ben gek op die handlettering stempels . Ook van Marianne Design is het liedje "poesje mauw".
Met een stans van Die-Namics (inside/ out stitch) heb ik het frame gemaakt .


Hieronder zie je drie stuks van het gespuis....Jip en Janneke zijn broer en zus , Asterix en Obelix broers en Mitzi....die komt uit Oostenrijk. ook hier zitten een paar Add-ies op geplakt..ja, geplakt...het is van zacht plastic gemaakt , dus het oogje is er makkelijk af te knippen. Vond ik toch makkelijker.
Hier en daar een klein kraft labeltje bij geplakt en een zilverkleurig klemmetje èn een zwart mini-knijpertje.



En als laatste foto mocht de hond er ook op....die hoort tenslotte ook bij de beestenbende. Aan èèn label heb ik het leuke sterretjeslint gedaan, zo ook aan het ringetje. Aan de andere labels zit zwart lint met ijzerdraad. Hier heb ik de stempel met glinsterend zwart  embossingpoeder bewerkt.



Hier nog die leuke poezen add-ies. En het kraft sterretje heb ik met Wink of stella bewerkt ( een stift met glimmerspul, als je er in knijpt komt het bij het kwastje en kan je het ergens op smeren).





Kijk dan hoe leuk ze zijn !!!!!


Nou, dit was mijn post weer. Ik hoop dat ik jullie ge-inspireerd heb om misschien ook eens iets met foto`s te gaan doen .

Fijne dag allemaal en de groetjes


                                  photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif    


Hieronder nog de artikelen die ik heb gebruikt.


\
                            



















 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

2 opmerkingen:

  1. Wow..... wat een project en wat schitterend.
    Ik ben zelf niet van de poezen maar zo een album is echt heel gaaf.
    Liefs Bianca.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je album echt geweldig,
    heb zelf ook 4 katten, dus ben
    een echte liefhebber.
    Mooi hoe je het gedaan hebt zo ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen