maandag 27 februari 2017

KADO VLOPJE

Hallo iedereen , hier ben ik weer met een creatie .
Dit keer een envelopje met inhoud .

Ik heb een Dutchdoobadoo mal gebruikt....ik moet nu toch echt eens gaan onthouden welke ik nou gebruik...Ze gaan bij mij in een map , dus zonder verpakking....



Ik heb het mooie papier van Craft and You design gebruikt. Het heet Easter Greetings . Het is waarschijnlijk al wat ouder...ik heb zoveel papier dat ik echt niet meer weet of het heel oud is . Als het nieuw is weer wel ;) .
Dan zitten er de leuke bloemetjes op van Joy Crafts en de blaadjes zijn van Creative Expressions .
Alles een beetje aangesmeerd met Gesso .

Er in zit een zakje vol liefde.......



Dit was hem weer , ik hoop dat jullie het leuk vinden en dat jullie een reactie achterlaten . 
Ik vind ze altijd zò leuk om te lezen....mijn dank daarvoor .
 photo Signature Martine_zpsombmbjg5.gif

2 opmerkingen: