vrijdag 30 juni 2017

FUN & FABULOUS YOU









Hier ben ik weer eens met een kaartje , heeft even geduurd . Kan wel eens gebeuren , vind ook niet altijd alles leuk voor een blogpost......

Ik heb dit keer een nieuwe vorm van Dutchdoobadoo gebruikt . Met daarop de geweldig leuke digi van Some Odd Girl.....wat zitten daar een plaatjes tussen zeg !
Ook heb ik dit keer papier gebruikt van Action en Scrapberries .



Deze leuke stempel is er eentje van Kimya verpakkingen . Ik heb hieronder dit bericht een link geplaatst , mocht je hem willen kopen ......  Ook de rietjes , de kleine labeltjes en het sterretjeslint komen er vandaan . 


Hier zie je de meisjes iets dichterbij.....ik heb de ogen met Nuvo-drops bewerkt , zo glimmen ze lekker .





Ook heeft Kimya van deze leuke stickertjes.....met heel veel verschillende soorten tekst !



Hier kun je zien dat ik de tekst met embossingpoeder heb bewerkt...fluoriserend roze !




Nou , dit was hem weer . Ik hoop dat jullie hem leuk vinden....als je wilt kan je een reactie achterlaten hè.....vind ik leuk om te lezen......

Dan hieronder nog een paar artikelen die ik heb gebruikt en die bij Kimya te koop zijn...




Groetjes.....


       

1 opmerking: