maandag 22 januari 2018

KADOOTJE IN DOOSJE IN TASJE................


Hallo allemaal ,ik heb dit keer weer een kadootje voor jullie....dat wil zeggen...kadotasje met inhoud .
Ik ben in dezelfde kleuren (een beetje dan) gebleven als van het mini album van de Kimya doedag .
Het is beplakt met het papier van Toga en het heet Cabinet Curiositès . Zulk mooi papier !!



Ik heb er met die gave vlaggenlijn stans ook maar opgezet dat het een kado is ...lol .
Ik heb een blokbodemzakje gebruikt, waarvan ik de bodem nog verstevigd heb ( gewoon een strook cardstock erin geplakt) . Dan zitten er weer tandwielen op.....ja ja , die vind ik wel erg leuk om te gebruiken.....Ook heb ik er strookjes smal ribbelkarton op geplakt , en wat van dat gave witte band .
Natuurlijk een labeltje waar opstaat dat ie zelf gemaakt is........

Ik heb de zwarte labeltjes als ook de tandwielen ingesmeerd met Nuvo...worden ze lekker stoer van . Ook zit er een stukje filmstrip op en wat plakkertjes uit eigen bezit .


Hier dan het grotere doosje , ook weer beplakt met dat mooie papier . Een rietje met stippels erbij , en daaronder zitten 2 witte labeltjes die ik ook met de Nuvo heb bewerkt....zo krijgt ie gelijk een ander zicht , of je het dus op zwart of wit of waarschijnlijk ook op een andere kleur papier doet . Zowel op het tasje als op de doosjes ( en later ook op de labels) heb ik de chitchat letters van Tim Holtz geplakt....zò leuk . 



Hieronder zie je wat er ìn het doosje zit.....wat labels en weer een kleiner doosje ! ( daar kan een kadootje in) . Ik heb trouwens de hoeken aan de achterkant van het grote doosje ingesneden (helemaal) en weer opgeplakt....zo krijg je een deksel . 



Hier alles wat er in het tasje zit.......



Dan nog de labels....die had je nog te goed..... 
Ik heb van 1 vel een aantal labels uitgeknipt , en deze aan beide korte zijdes ook weer iets afgehaald , anders paste ze niet...lol
Ook hier weer een paar woordjes opgeplakt . En ik heb er een piepklein zakje bij gedaan....ook hier weer een plaatje van een groot vel afgehaald en daar het woord KADOBON opgestempeld .
Er zit een labeltje in waar je het bedrag op zou kunnen zetten....



Dit was hem weer...ik hoop dat jullie hem leuk vinden en misschien geinspireerd zijn geraakt .
Hieronder nog de artikelen die ik heb gebruikt ( je weet het wel....klik op de foto en je komt gelijk bij het desbetreffende artikel in de shop ! )
Ik zie dat het mooie papier er niet meer is , maar als je onder Toga kijkt staan er nog andere hele mooie !!!



De lieve groetjes van mij.....

   

                                                                  8,9 x 8,9 x 4,8

                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten