dinsdag 27 maart 2018

ER IS ER ÈÈN JARIG......POST VOOR FEMKE !

 Er is er een jarig hoera hoera !!

En het is Femke......(van Kimyaverpakkingen ;) )

Er is ons allemaal, van het DT team, gevraagd of dat we hetzelfde zakje wilde gebruiken om er een kaart van te maken. Dat wil zeggen , het te gebruiken als een pocket om een kaart in te doen .
En ze zijn allemaal zò leuk geworden ! Zo verschillend....en het gehele album is ook al zo leuk geworden.  Je haalt er gelijk uit welke wie gemaakt heeft....



Maar goed, dit is dus de mijne .....ik heb uit een uitdrukboekje van de Action allerlei plaatjes gehaald om de pocket te maken . Beetje blauw/groen geribbeld karton erbij , wat kaasdoek , een stukje filmrol van Tim Holtz , wat pailletjes en 2 labeltjes .

Ik vind hem zo tof geworden....ik ga hier meer kaarten van maken !



Dit is de kaart die er in zit....
Ik heb met die leuke vlaggenlijn ( wat kan je die veelzijdig gebruiken ! ) Happy B-Day gemaakt , op weer zo'n leuk achtergrondje uit het boekje . Met erachter een stukje touw ...net alsof hij aan de lijn hangt...
Een mooie bloem erbij en wat vlaggenlijn natuurlijk...je moet wel de slingers ophangen ... ;) 





En dit is m,n achterkant.....ben de enige die er niet zoveel werk van heeft gemaakt...hihihi




Ik hoop dat jullie hem leuk vinden , ik in ieder geval wel....hihi

Hoop dat jullie er ook wat inspiratie van krijgen .
En de groetjes van mij.....


Geen opmerkingen:

Een reactie posten